Pages

Thursday, November 4, 2010

Perangai:sukerw bagi scene yang xde kene mengena........

Nie nak citer sikit perangai tuan punya blog nieyh.......tuan punya blog nie suke tanya atau bagi bayangan sesuatu keadaan dan menanyakan macam2 soalan dari keadaan yang diberi.......kadang-kadang xde kene mengena pown.

Tapi perangai nie kena hati-hati sikit.......penah sye tnye kat seseorang,tentang sesuatu keadaan kat seorang kawan nieyh,dye balas sambil tersenyum,

"koe nak perli aku ye sop?"

Ha?!
Bile mase aku perli?
aku tanya je.........

hahaha,gitu la kisah diantaranya........
nieyh,sye bagi beberapa scene untuk dipikir......

1.kalau bapak korg ade orang laen,pastu dye penah buat mak koe nangis,koe hate dye selama 5 tahun.......
camner nak maafkan dye?atau korg xley maafkan langsung?

2.ade seseorang budak kelas koe nieyh,dye datang kat koe dengan senyuman sinis.......
dye cakap,"koe nak tau x spe orang paling gampang penah aku jumpa?".....koe tanya,"spew?"
dye jawab dengan nada menghina,"KOE LA ORANG PALING GAMPANG YANG PERNAH AKU JUMPA!"

ape korang rase?dan ape korang akan wat kat dye?

3.Macam mana kalau ko tengah makan mihun sup........
sedap sangat......
sampai menjilat mangkok!
tapi........
lepas suapan mihun terakhir......
korang nampak lipas mati kat dalam mangkok mihun sup korang.....
ape korang akan wat?

Harap xde yang tersinggung dengan pertanyaan ini......
Setakat bertanya.....

So,Salam!

3 comments:

fatinzalila said...

ko suke tnye soalan yg pelik2 ! -.-'

kuro96inlaila said...

haha,
da memang perangai aku!

ade pape jawapan kerw tok soalan bertiga tue?

azhar said...

gampang kalu dlm bahasa indon maksud dia senang kan...bg aku soaln2 ko tue terlalu menguji IQ...sbb tue ko slalu kene smash..heheheh